Gaia

Maila

Atala

Mota

Gazteak eta drogak. Prebentziorako unitate didaktikoa

"Gehiegi edaten baduzu, ederra egingo duzu", "Erretzen baduzu, ederra egingo duzu", "Txina aurrez aurre", "Extasia eta beste sintesi-droga batzuk" eta "Kokaina" izeneko monografien bildumarekin batera datorren gida didaktikoa da.

eBook Erosi
Gaia:
  • Droga-abusuaren prebentzioa
Atala:
  • Irakasleak
Maila:
  • ELH
  • BATX1
  • BATX2
Partekatzea:

Mota:
  • Idatziak
Egilea:
  • Roberto Flores Fernández, Juan Carlos Melero Ibáñez, Miguel Angel Ortiz de Anda Basabe
Orrialdeak:
Tamaina:
  • 210x296 mm
Argitalpen-urtea:
  • 2006
ISBN:
  • 978-84-95189-16-5

Gidan, droga-mendekotasunen fenomenoari eta hezkuntza-alorreko prebentzioari buruzko gogoeta proposatzen da, eta eskola-ordurako 12 jarduera aurkezten ditu, irakasleek dinamizatuta eskolan garatu daitezen. 12 jarduera horiek honako gai hauen arabera egituratzen dira:

• I. blokea: drogak eta berorien arriskuei buruzko informazioa.
  • II. blokea: kontsumoaren nagusitasunaren gizarte-ustea.
  • III. blokea: autoafirmazioa gizartearen presioen aurrean.
  • IV. blokea: taldearen presioak eta erabakiak hartzea.
  • V. blokea: aisialdirako beste alternatiba bat.

Unitate didaktikoren amaieran, ebaluatzeko protokoloa proposatzen da, garatutako lanaren garrantzia zehaztu ahal izateko.